First Line support på Bredbandsbolagets samtliga platformar. Teknisk support/felsökning på samtliga plattformar på Bredbandsbolaget, LAN, ADSL, VDSL, VoIP, IPTV samt tillägstjänster som Voddler, Spotify, E-post och Antivirus.
Second Line Support – Djupare teknisk felsökning och hantering av inkomna supportärenden på samtliga plattformar på Bredbandsbolaget och Glocalnet, LAN, ADSL, VDSL, VoIP, IPTV, Mobilt Bredband och tillägstjänster som Voddler, Spotify, E-post och Antivirus. Vi hanterar både privat och företagskunder.
Bredbandsexperten – Telefonsupport på all teknik i det digitala hemmet. Vi hjälper till med bekymmer med datorn, skrivaren, nätverket, mobilen, TV:n,
digitalkameran eller något annat tekniskt. Utöver ordinarie supportarbete administrerade jag även Bredbandsexpertens intranät och var reklamationsansvarig på avdelningen. Mer information om Bredbandsexperten hittar du här. LÄNK
Smartphoneexperten – Telefonsupport av 3:e partsmjukvara (appar) och hårdvara för smartphones.
Ladda ner intyg som PDF (Telenor)
Ladda ner intyg som PDF (Manpower)